Philips HD7688

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7688 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Amyst 16-02-2015
Geschreven voor: Philips HD7688

Mooi design en makkelijk in gebruik. Echter bij 1 of 2 kopjes koffie is de koffie niet lekker; erg waterig.. Een ontzettende tegenvaller en dus geen aanrader

Robert239 10-01-2015
Geschreven voor: Philips HD7688

Na ervaringen met senseo-, espresso- en geavanceerde apparaten die volautomatische bonen malen alvorens ze koffiezetten heb ik ook veel ervaring gekregen met apparaten die vaak net ná de garantieperiode kapot gingen. Dus nu maar eens een simpel koffiezetapparaat gekocht, met maar één knop: de aan/uitknop. En met een fraai uiterlijk bovendien.

Met versgemalen bonen zet deze een heerlijke, hete koffie, die op het warmhoudplaatje ook behoorlijk lang heet en vers blijft. Het doseren van water is niet heel erg nauwkeurig, maar gaandeweg doe je er voldoende ervaring mee op en gaat dat vanzelf.

Een klein nadeel is dat je inderdaad tenminste drie kopjes moet zetten, maar dat zijn twee mokken, en die komen meestal wel op.

Een ander nadeel is groter; na enkele maanden gebruik ben ik er achter gekomen dat het kanaaltje van waaruit het water in het filter druppelt, soms (deels) verstopt lijkt te zitten, dit zie je dan doordat een gedeelte van de gemalen koffie nog droog is, en de koffie zelf logischerwijs veel te slap. En dat terwijl ik in een watergebied woon met zacht water. Ontkalken helpt dan maar gedeeltelijk. Goed schoonmaken (en schoonhouden) ook. Hij doet dit niet altijd, dus het is lastig dit te constateren en dus voor service weg te sturen.

majodeho 05-07-2014
Geschreven voor: Philips HD7688

Mooi design apparaat. Waterniveau in het filter erg slecht leesbaar - en niet nauwkeurig. Het is moeilijk daarmee de juiste verhouding te vinden tussen hoeveelheid water en koffie. Apparaat is ongeschikt voor het maken van 1 of 2 koppen koffie. Qua design prima, smaak en hete koffie prima maar gebruiksgemak onvoldoende. Ik zou het apparaat niet opnieuw kopen.

Erwin van den Eerenbeemd 15-09-2013
Geschreven voor: Philips HD7688

We zijn super tevreden over het apparaat, deze zet hete koffie die goed smaakt in enkele minuten en ook het uitneembaar reservoir is erg handig en bovendien lekt de glazen kan niet bij het inschenken.
En de vormgeving van het apparaat ziet er ook goed uit.

Noorrichel 28-01-2013
Geschreven voor: Philips HD7688

Dit koffiezetapparaat is van een prachtig design, daarnaast voelt het apparaat ook nog eens heel solide en stevig aan. Het warmhoudplaatje gaat na een paar uur automatisch uit, dit is ideaal! Dat het waterreservoir op dezelfde plek zit als waar de koffie in de filter gaat is slim bedacht, het afmeten van het water is even wennen. De glazen kan schenkt goed,nwat voor ons een voorwaarde was (oude apparaat van tefal lekte altijd tijdens het schenken). Wij zijn erg tevreden met onze aanschaf!

roeleveldr 09-06-2013

en hoe bevalt hij na krappe 5 maanden?

edjedan1 26-06-2013

En hoe smaakt de koffie? Komt het er heet uit?